25 Mayıs 2012

Fener'e gelecek mi?

Fenerbahçe'yle adı anılan Valencia'nın yıldız ismi Mehmet Topal, milli takımın kampında bu konudaki soruları yanıtladı, gelecek planları hakkında açık kapı bıraktı.


Milli takımın başarılı futbolcusu Mehmet Topal, Lig TV Muhabiri Can İpekçi'nin sorularını yanıtladı. Ajansspor röportajı sizler için derlerken, Topal Fenerbahçe'yle ilgili transfer sorularında açık kapı bıraktı, teklifler aldığı söyledi.

Öncelikle milli takım kampını değerlendiren Topal, "Kamp çok iyi, güzel bir arkadaşlık ortamı var, dün de iyi oynadık. Zaten galibiyetle başlamak istiyorduk, ne kadar maç kazanırsak takıma o kadar güven gelecek. Şuan her şey iyi gidiyor, umarım öyle devam eder. Bir takımda arkadaşlık üst sevideyse başarı da kaçınılmazdır. Genç bir kadromuz ve bunun yanında tecrübeli ağabeylerimiz de var. Arkadaşlığımızı maçlara yansıtmak istiyoruz" dedi.

“Konuşacak çok şey vardı...”
Daha önceki dönemde kadroya alınmaması ve takımdaki değişim sürecini de değerlendiren başarılı futbolcu "O dönemde kadroya çağrılmadığımda, oynamadığımda çok üzülüyordum tabii ki. Milli takım bizim gibi milliyetçi duyguları yüksek oyuncular için kutsal bir yer. Konuşacak çok şey vardı konuşmak istesek. Ama profesyonelce davrandık, hocamızın tercihi dedik saygı duyduk. Şuanki ekip çok kaliteli bir ekip. Milli takımı üst seviyeye getirmeye çalışıyor. Bir Türk antrenör olarak umarım Abdullah hoca takımı üst seviyeye çeker ve uzun yıllar görev alır. Büyük turnuvalara gidememek çok üzücü tabii ki. Çok kaliteli bir ekibiz ve kılpayı kaçırıyoruz. Milletimize artık çok mücadeleci, hırslı, çok koşan ve tüm gücünü veren bir milli takım izletmek için çalışacağız" ifadelerini kullandı.

“İki sezonu da çok iyi geçirdim”
İspanya'daki günlerini de değerlendiren Topal, "İki sezonu da çok iyi geçirdim bence İspanya'da. Ligi üçüncü bitirince şampiyon gibi görüyorlar sizi İspanya'da. Çünkü Real Madrid ve Barcelona gibi çok güçlü ekipler var. İki sezondur ilk 3'te bitirme hedefimiz vardı, bu hedefi gerçekleştirdiğimiz için mutluyuz. Benim adıma da güzel geçti. UEFA'da güzel maçlar oynadık, yarı finale yükseldik. Benim açımdan da iyidi, görev aldıkça da elimden gelenin en iyisini yapacağım" dedi.

“Arda kendini yere attı”
UEFA Avrupa Ligi yarı final maçı Arda Turan'la girdiği ikili mücadele pozisyonunu yorumlayan Topal, "Arda'yla çok güzel duygusal şeyler yaşadık . 10-12 senedir arkadaşız ve çok emeğim vardır üstünde. Yarı final öncesi kim çıkarsa çıksın üzülmeyecektik çünkü finalde bir Türk olacaktı. Kısmet Arda'ya oldu. Ben kalbimle söylüyorum ki Arda'dan daha çok sevindim. Türk bayrağıyla onu sahada görmek beni çok duygulandırdı. Bir Türk olarak gözlerimiz doldu. Arda'ya sert müdahaleye gelince; Arda'ya dokunmadım orada, kendini dinlendirmek istiyordu. O'nu kaldırmadığım için 'neden kaldırmıyorsun o senin kardeşin değil mi?' dediler sahada ama 'kardeşim ama dokunmadım' dedim. Türk basınında çıkan sert müdahale haberlerine de çok üzüldüm. Arda'ya faul yapmadım çünkü. Zaten maç sonunda Arda'yla konuştuk, skor olarak öndelerdi ve 'maçı soğutmak için kendimi yara attım' dedi. Ben hayatımda kimseye atmadım. Arda kardeşim, ona hiç atmam" diye konuştu.

Boğa güreşi
Türk medyasında da geniş yer bulan boğa güreşi görüntülerinin hatırlatılması üzerine ise başarılı futbolcu şöyle konuştu; "Sezon üçüncülüğü garantileyince eğlenceli ortamda zaman geçiriyoruz. Seviyorum boğa güreşlini, aslında karşıydım boğalar çok zarar görüyor diye ve izlemiyorum ama onlar için kutsal bir şey. Biz de arada bir arenaya gidiyoruz. Bizim orada güreştiğimiz yavru bir boğaydı, hiçbir tehlikesi de yoktu. Zaten tehlikesi olsa kulüp halinde gidilmezdi. Benim için adrenalini yüksek bir oyundu".

“Tekliflerin gelmesi normal”
"Baba oldum çok mutluyum, şuan ailemle Valencia'da her şey yolunda" diyen Topal geleceği hakkındaki soruları da yorumladı. Topal bu konuda, "Bizler profesyoneliz iyi performanslar gösterince illa ki teklifler gelecektir. Valencia'da kontratım sürüyor, 2 yıl daha sözleşmem var. İyi bir sezon geçirdim, kulüp, yönetim, başkan, hocalarımız bizden memnum. Tekliflerin gelmesi normal ama şuan milli takım kampında kafamı transferle karıştırmak istemiyorum. Burası kutsal bir yer. Yeni oluşumda da herkes iyi performans gösterip kendini kanıtlamak zorunda. Burada milli takımı düşünüyoruz ama profesyoneliz, zaman ne gösterir bilemeyiz" yorumunda bulundu.

“Her şey kısmet bilemeyiz”
"Türkiye'ye dönmeyi düşünüyor musun?" sorusuna ise Topal şu yanıtı verdi; "Çok fazla düşünme imkanım olmadı bunu, milli takımı düşünüyorum. Her şey kısmet bilemeyiz, ben kadere de inanan biriyim. İşimi iyi yapmaya çalışıyorum, zaman neyi gösterir şartlar ne olur bilemeyiz".

Fenerbahçe'ye transferi
"Fenerbahçe'den teklif geldi mi" sorusuna ise Topal; "Elbette teklifler gelecek. Ben bu konuların dışında kalmak istiyorum, kafamı karıştırmak istemiyorum. Tekliflerle menajerim ilgileniyor. Önceliğim Avrupa'da kalmak, sözleşmem sürüyor ama kısmet" yanıtını verdi.

Fenerbahçe'yle adı anılan Tina Costa'nın da çok iyi bir futbolcu olduğunu söyleyen Topal, "İki sezondur hemen hemen bütün maçlarda ikimiz görev aldık, ikimiz yan yana oynama şansı bulduk. Hayırlısı olur inşallah. Tina Costa da çok iyi bir futbolcu" dedi.

En büyük hedefi
En büyük hedefinin sorulması üzerine ise Topal, "Galatasaray'da güzel bir şampiyonluk yaşadım, geçen sezon Avrupa'da yarı final oynadım, en büyük hedefim ise Şampiyonlar Ligi veya UEFA'da final oynamak, ligde de şampiyonluk yaşamak. Bunlar her futbolcunun isteyeceği şeyler. Premier Lig ise kısmet, küçüklüğümden beri en sevdiğim liglerden biri, oynamayı çok isterim" ifadelerini kullandı.

0 yorum:

Yorum Gönder