5 Kasım 2012

"Milli takım için davet bekliyorum"

Bu sezon oynadığı futbol ile futbol kamuoyunun beğenisini kazanan Eskişehirspor'un başarılı futbolcusu Alper Potuk, kariyeri hakkında önemli açıklamalarda bulundu.


Bu sezon oynadığı futbol ile futbol kamuoyunun beğenisini kazanan Eskişehirspor'un başarılı futbolcusu Alper Potuk, kariyeri hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Genç futbolcu, "Milli takım için davet bekliyorum" dedi.

Best FM Spor Müdürü Özkan Öztürk'e konuşan Eskişehirspor’un başarılı oyuncusu, sezona kötü bir başlangıç yaptıklarını belirterek, "Avrupa Ligi’nden elenmemizin ardından takımda bir moral bozukluğu oldu. Akhisar mağlubiyetiyle başlayan süreçte daha sonra Orduspor’a yenildik. Ancak hemen sonrasında kendimize geldik ve 5 haftadır mağlubiyet yüzü görmedik. Takım yavaş yavaş kendine geldi diye düşünüyorum" değerlendirmesini yaptı.

"İYİ BİR SEZON GEÇİRİYORUM"
Rıza Çalımbay’ın kendisi üzerinde çok büyük emeği olduğunu belirten Alper, "Rıza hoca beni alt yapıdan aldı ve korkmadan oynattı. Sonrasında ben de oynayarak kendimi geliştirdim. İyi bir sezon geçiriyorum, umarım böyle artarak devam eder. Hedefim A Milli Takım’da sürekli oynayan bir oyuncu olmak. Önümüzdeki hafta oynanacak Danimarka maçı için davet bekliyorum. Milli Takım’da oynamak çok istiyorum ama son karar hocamızın saygı göstermek lazım” şeklinde konuştu.

"NECATİ ABİ OLSAYDI, AVRUPA'DAN ELENMEZDİK"
Necati Ateş’in takıma katılması ile ilgili önemli açıklamalarda bulunan Potuk, “Necati abi çok iyi bir çıkış yakaladı. Hücum anlamında bize çok değişik organizasyonlar sağladı. Eğer sezon başında Necati abi gelmiş olsaydı Avrupa’dan elenmemiş olurduk. Takım için çok yararı oldu. Her maç gol atıyor, gol attırıyor” dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder