31 Temmuz 2012

"İlk maç benim için çok önemli"

Fenerbahçe'nin yeni transferi Mehmet Topal, Şükrü Saracoğlu Stadı’na çıkmak için sabırsızlanıyor. Kulübün resmi dergisine konuşan milli futbolcu, sarı lacivertli forma ile çıkacağı ilk maçın kendisi için çok önemli olduğunu söyledi.


Fenerbahçe'nin, Valencia'dan kadrosuna kattığı Mehmet Topal, kulübün resmi dergisine, transferi ve yeni sezondaki hedeflerine yönelik açıklamalarda bulundu.

Transferinde teknik direktör Aykut Kocaman ve yönetici Ali Yıldırım'ın etkili olduğunu söyleyen milli futbolcu, "Her görüştüğümüzde beni takımda görmek istediklerini dile getirdiler. Onların bu konuşmaları ve bana olan güvenleri beni çok etkiledi. Buraya gelmemin en büyük nedenlerinden biri de taraftarın bana yaklaşımıdır " dedi.

Şükrü Saracoğlu Stadı’na çıkmak için sabırsızlandığını belirten milli futbolcu, "Benim için çok heyecan verici olacak. Bu birlikteliği ve beraberliği böyle devam ettirirsek; hep birlikte büyük başarılara  imza  atacağımızı düşünüyorum. İlk maç benim için çok önemli" ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe'nin profesyonellik ve tesisleşme açısından birçok Avrupa kulübünün daha üstünde yer aldığını savunan milli futbolcu,"Bence Türk kulüpleri  Avrupa’dan daha önde. Fenerbahçe’nin ise 1 adım daha önde olduğunu düşünüyorum. Biraz daha  altyapıya önem verdiğimiz takdirde çok daha iyi  işler başarıcağımıza inanıyorum" diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder