14 Temmuz 2012

Ve Kuyt İstanbul'da!

Fenerbahçe'nin bu sezon kadrosuna kattığı Hollandalı yıldız Dirk Kuyt, takımla çalışmalara başlamak için İstanbul'a geldi. Kuyt, Sarı-Lacivertli ekipte başarılar yakalamak için sabırsızlandığını ifade etti.


Fenerbahçe'nin Liverpool'dan kadrosuna kattığı yıldız futbolcu Dirk Kuyt, takımla yeni sezon hazırlıklarına başlamak için İstanbul'a geldi.

Atatürk Havaalanı'nda basın mensuplarına kısa bir açıklama yapan Kuyt, İstanbul'a tekrar gelmekten mutlu olduğunu ve burada gördüğü sıcak ilgiden çok mutlu olduğunu ifade etti.

Kuyt, "Buraya tekrar gelmekten mutluyum.  Daha önce sağlık kontrollerim ve imza için gelmiştim. burada bana taraftarlarımızın gösterdiği sıcak ilgi sayesinde çok mutlu olmuştum. Tatilden döndüm, şimdi başarılar ve arkadaşlarımla çalışmak için sabırsızlanıyorum" ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe'ye imzaattığından beri çok olumlu tepkiler aldığını belirten Kuyt, "Özellikle Hollanda'da yaşayan Türk insanların bana transferimle ilgili çok sıcak tepkileri oldu" dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder